דרעי: "לא מתחרט על השתיקה שלי בנושאים המשפטיים"

    אסתי פלד No Comments on דרעי: "לא מתחרט על השתיקה שלי בנושאים המשפטיים"

    יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי במהדורה המרכזית: "לקחנו את המשרדים הכי קשים שיש. זו עבודה קשה אבל זו העזרה האמיתית לציבור. היא לא תמיד מתגמלת. באנו לקדנציה של מינימום ארבע שנים"

    צילום: יונתן סינדל פלאש 90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי, שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס לפיגועים בירושלים: "נכון שהלב זועם אבל אנחנו יהודים מאמינים. אם ה' לא ישמור עיר שווא שקד שומר. אין פתרון בידי בני אדם. צריך לנקוט ביד קשה נגד המחבלים, אבל מדובר על מפגעים יחידים. ילד בגיל 13! לוקח אקדח ויורה באנשים. אין שב"כ שיכול לסגור חור כזה".

    דרעי קרא "לכל מי שיש לו את האפשרות לעשות רישיון לנשק ולבוא עם זה לבתי הכנסת. גם הממשלה החליטה להקל בזה ונעשים צעדים".

    הוא התייחס לביטול מס החד"פ: "הבטחנו וקיימנו. הבטחנו לבטל את המס על החד פעמי שזה היה מס עושק וביטלנו אותו. האוצר פרסם לבטל גם את המס על המשקאות. המטרה של ליברמן הייתה רק לפגוע בנו".

    לדבריו "אנחנו מנסים להוריד ולהאט את ההתייקרויות איפה שאפשר. אבל זה לא מספיק. אנחנו חייבים להתחיל לממש את ההבטחה של הכרטיסי מזון. להקל על מאות אלפי אנשים".

    עוד אמר דרעי: "לקחנו את המשרדים הכי קשים שיש. זו עבודה קשה אבל זו העזרה האמיתית לציבור. היא לא תמיד מתגמלת. באנו לקדנציה של מינימום ארבע שנים".

    לאחר מכן הוא התייחס לפסיקת הבג"ץ: "הודעתי בכל מערכות הבחירות בגלוי שאני הולך להיות שר. מה שבג"ץ עשו זו פגיעה באינטליגנציה של הציבור. השופט לא שמע מאף אחד שאני מתכונן לפרוש. הסברתי בבית המשפט (השלום) שאני חושב שזו טעות שהגישו את כתב האישום הלא הגון ולא צודק הזה. אחרי שש שנים של עינוי דין נוראי לי ולמשפחתי. לכן עשיתי את הסדר הטיעון". 

    הוא הוסיף: "היועמ"ש מנדלבליט אמר שההר הוליד עכברון, אבל אמרתי שאם אני הולך למשפט אני לוקח אותי ואת התנועה למלחמה ואני לא רוצה להגיע לשם ולכן אני עושה את ההסדר.

    "מתוך הרכב של 11 שופטים רק שבעה פסקו חוסר סבירות, אז איך אפשר לקרוא לזה בית דין גבוה לצדק. איך אפשר להאשים את רה"מ בחוסר סבירות אם היועמשית לא מזהירה אותו וארבעה שופטים לא חושבים שזה חוסר סבירות. אחרי זה מתפלאים למה יורד האמון בבית המשפט".

    דרעי נשאל האם הוא מתחרט על השתיקה בנושאים המשפטיים: "אני לא מתחרט על השתיקה שלי בשנים האחרונות בנושאים המשפטיים כשאני רואה את ההספק האדיר של התנועה בשנים הללו. יכול להיות שזה לא היה קורה אם היינו עסוקים במלחמה".



    0 תגובות